マレーシアFP2-まずまず…?


キミ5番手、モンちゃん14番手でした。
TRACK TEMP 43℃ AIR TEMP 37℃ HUMIDITY 44%
と恐ろしい数字を見て、あ、でもセパンならマシな方?とか思ったりして。
去年確か眉毛脱水症状みたくなってましたよね。
15:34 MONTOYA STOPの表示を見たときはリアルでOTLでした。
携帯のライブタイミングによるとピットロード出口で止まったみたい。
終盤戻ってきてたけど、どうなることやら。エンジン交換かな、やっぱり。

2006 MALAYSIAN GRAND PRIX – FRIDAY PRACTICE
KIMI RAIKKONEN
“I am happy with the set up of the car and we managed to complete our programme today despite the small problem this morning with the data logging, where the team decided to cancel my run, whilst there was nothing wrong with the car. The Michelin tyres are working well and I think we look strong compared to our main rivals but we will have to see what happens tomorrow.”
JUAN PABLO MONTOYA
“I am pretty happy with the car this weekend. This morning we completed one run to see how the car felt and this was pretty good. This afternoon we concentrated on the race set up. There is still a little bit of work to do tomorrow with understanding the car a little better, but the whole package has improved from last weekend. Despite stalling at the end of the grid in the second session and a spin later on we managed to complete our programme and we will see if we have done enough in qualifying tomorrow.”

キミ・ライコネン
クルマのセットアップが決まったのと、今朝のデータ・ロギング(データ漏れ?)の問題を除いて予定していたプログラムを完了できたから、嬉しいよ。この問題では、クルマに何も悪いところは無かったんだけど、チームは僕のフリー走行1回目をキャンセルする事に決めた。ミシュランタイヤはとても良くて、ライバル達と比較しても強いように見えるけれど、明日何が起こるか見てみないとならないね。
ファンパブロ・モントーヤ
今週末はクルマはいい感じで嬉しいよ。今朝、僕らはフリー1回目を走らずにクルマの調子を見ていたんだけど、それは良かったみたいだ。午後はレースのセットアップに集中した。もっとクルマを理解するために明日やらなくてはならない仕事がまだ少し残っているけど、全体のパッケージは先週に比べて進化した。2回目のセッションで、グリッド後方でストールし、スピンしたにもかかわらず、僕らはプログラムを完了できるよう努力した。僕らがやった事が十分だったかどうかは、明日の予選で明らかになるだろう。

…エンジン交換については載ってないし、パッと読んだ限りでは
モンちゃん結構機嫌いいように思えるんだけど気のせいかしら?
キミは満足っぽいし何より。あとはレース終わりまで、壊れませんように。

Be the first to like.